Hemma !! :D

kom hem igår :D
bil resan hem va dryg -.- eller jag sov i 2 timmar men asså jag slappna av i handen som jag
luta huvudet i åå då åkte huvud ner åå då ryckte jag till åå vakna igen -.- hahaha
sen i rättvik vare massa bilar så det tog 40 min att åka igenom :O
när jag kom hem duscha jag åå satt vid datorn :thumbup:


idahh  har jag packa upp åå såå :P sen fölkde jag syrran åå bror te stan , eller bror åkte te martin
åå spela xbox360 :)
ååjag åå syster gick på stan åå åt glass :thumbup:
sen cykla jag hem vid sex för jag skulle på träning sju ,
nu har jag nyss kommit hem från träningen eller jag har duscha åå ätit oxå ;)
hihi imån blire att va med Englaa :D <3


 

//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0