Life is wonderful

godmorgon :)
vakna åtta moorse eller skulle göra dt för mamma skulle väcka mej ,
men hon glömde det så jag vakna halv nio ist (:
jag åå mamma skulle va vid sjukhuset kvart i tio :)
jag skulle ta spruta >.< 
han som tog sprutan på mej va seriöst knäpp ;S
han typ tog en servett åå torka av armen där han skulle ta sprutan ,
sen tog han sprutan typ mitt mellan axeln åå armbågen ,
asså han hade torka med servetten högre upp ,
sen satt han plåstert där han hade torka hahha så han satt det på helt fel ställe xDD<3
asg xddd <3

sen idahh ska jag va med englaa-h @ bdb :)
dt blir stan som vanligt ;* <3
hihii skriver mer sen (L)

pöösss //Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0