vill till orsayran med dt är träning -.-

Va på stan med älsklingenEngla igår (L)
dampa runt där åå sen drog vi ner på campingen ,
vi var där tills två skitungar kasta kottar åå sparka sand på oss ;O
sen jaga dom oss ,
vi drog ner på stan igen åå mamma ringde åå fråga om vi skulle
följa te rättvik åå vi sa självklart ja :D
vi följde med dom dit,
först gick vi åå let efter någonstanns att äta det fanns en pizzeria som vi ville äta vid,
men gissa om det va kö -.-
så vi gick där ifrån för ENGLA orka inte vänta , vi gick runt åå kolla ,
men hitta ingen annanstanns att äta så vi gick tillbaka ,
då sa jag ; om vi hade stått kvar hade vi haft vår pizza
då skyllde hon på mig att dt va jag som ville gå ifrån ,
haha sen stod vi där i kön typ tio minuter sen va vi längst fram i kön :thumbup:
vi beställde en hawaii barn pizza :D
fast det tog en halv timme innan vi ficka den :O
hahah fast det satt sig en kille mittemot oss som prata med oss xd
han kom från karlstad med lät inte som dt ;O
jag tyckte som om han kom från uppåt i landet åå engla tyckte neråt xd
hahaha ,
efter vi hade ätit upp vår pizza gick vi runt åå kolla lite , sen köpte vi en heliu ballong xd
åå prata . fy fan va kul dt va xDDD <3
sen köpte vi en till xd
efter det en till xd <333
kuel vare :D
sen gick vi runt igen sen åkte vi hem ,
aja skriver mer sen

//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0