åååååååh

blir hemma i morgon oxå. aja vi skulle ju ändå bara kolla på film och å betygen imån.
och jag skulle få snabbkola av DT :( men nu får inte jag det bara för att jag inte ska dit.
NU BLIR JAG SUUR!  jag har varit sugen på kola i flera dagar och så är DT gullig och gör lite till mig
och så kan jag inte få det :o  hmm . jag kan ju i för sig åka till han och hämta :D hihi

idag har jag seriöst bara legat i soffan från 10 till 16 !!
Jag har verkligen inte varit hungrig men när jörgen kom hem med pizza till mig
kände jag att jag fick lov att äta ! som tur e har jag inte haft nå feber !
nu orkar jag inte blogga nå mer ,
SNÄLLA va sociala på sms , annars har jag bajs tråkigt :(







Linneaaldenlid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0