Dag 1: min dag

Min dag har gått snabbt :) jag vaknade vid 20 över 6 , fast då snooza (stavning?) jag till halv bara för att jag inte orka sminka mig , Sen åt jag frukost och klädde på mig . sen gick jag till bussen ,
typ i skolan kolla vi bara på filmer ? :D + att jag fick sluta tidigare.
när jag kom hem  åkte jag och mamma till lasarettet för att jag skulle ta vaccinspruta mot livmodercancer.
UCSH FÖR SPRUTOR :( just nu har jag jätteont i armen :o tack vare sprutan!!!
sen handla jag å mamma på maxi ! och nu sitter jag här framfördatorn , 
Klockan är bara tio i sju och jag är JÄTTETRÖTT , asså om jag skulle lägga mig i sängen skulle jag somna .
men jag väntar lite till så jag inte vaknar inatt och är jättepigg :)

det va min dag

utansmink , HAHA ser ju inte mina ögonfransar! xd


bjuderpåbilden !;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0