det va nå nytt :)

Hejhej , just nu försöker jag rätta till det som är fel i deckaren :)
jag blev inte så nöjd med den men vafan , ett G lär jag väl få ? :O 
sen idag har vi badat som Ida skrev
, skicka rätt bra att simma längderna. sen tramba vi vatten i 8 min ..
 jag visste inte att det va så jobbigt ?
efter vi hade badat spruta jag på alsolösning på mitt öra , asså man får
juh inte bada när man har tagit hål i örat men om man rengjorde efter gick det..
i morgon tänkte jag fråga anemone om hon vill göra nå? så synd att hon inte
har gratis sms för annars skulle jag kunna smsa och fråga nu .. jaja får
väl fråga i morgon då :)
nu ska jag skriva klart deckaren och sen plugga .

PUSspuss

Linneaaldenlid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0