du känns så lång borta ..

fick lust att blogga lite. jag ångrar att jag inte var nå hos pappa i helgen , det var juh pappa helg och jag har inte träffat han på mer än 2 veckor..  saknar han , Jag tror att jag aldrig har saknat min pappa förut ..  ,men  nu gör jag det. Alöting har blivit så jävla förändras på 1 år , Pappa bor helt jävla ensam , ibland känner jag att jag vill flytta dit och hålla han sällskap.. men nej . på något sätt går det inte. ibland känns det som om han inte finns i mitt liv. Men jag vet att han finns här men han känns så himla långt borta. Pappa jag älskar dig enormt mycket ! du har gjort så mycket för mig men jag ger inget tillbaka ! jag vill ha tillbaka alla gamla tider . varför ska allt bra bara försvinna med tiden ?
det är ingen som förstår hur det känns att bara vara hos sin pappa varje helg knappt det. och när man väl är dår tillbringar man bara 1 % av tiden med han. jag bara går runt där hos pappa. är inne på mitt rum eller är med kompisar. ändå gången jag ser min pappa är när vi äter !
Jag saknar dig .
ett patetiskt inlägg vare ja




/Linneaaldenlid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0