PANIK !!

hello ! :D
jag tänkte sova inne hos min bror inatt så jag tog med mig mitt
täcke och så in till hans rum. Och han typ somna vid ett och jag log och kolla på tv. men sen försökte jag somna men det va så jävla varmt så jag kunde inte. så jag kolla på tv ett tag till. sen blev klockan typ halv 3 och då tänkte jag att jag fick lov att gå in i mitt rum annars skulle jag inte kunna somna. och då tog jag mitt täcke och la mig i min sköna säng. sen somna jag direkt typ !
och idag vakna jag upp med värsta träningsvärken, jag tror att det är från igår när jag dansa! Idag blire nog att vara med anemone på stan. det är ju värsta mycke rea idag och hela veckan! :D shoppingshopping!
nu ska jag så och fixa mig  puss hej

justja , jag fick panik idag bara för att jag inte hitta mitt busskort! jag vände upp och ner på hela mitt rum men jag hittade det inte! sen ringde jag och fråga mamma och hon visste inte vart det var! det låg i köket innan jul och hon sa att jag hade tagit det därifrån ! men sen leta jag i hela huset men jag hittade det inte. sen ringde mamma igen och då visste hon vart det va ! hon sa att jag hade lagt det i min tvättkorg och det hade jag! det vare ända stället jag inte hade letat på ! jag hade till och med letat i papperskorgen ! xd haahha tur att jag hitta det iaf. men jag tänkte åka buss ner på stan men nu sa ida att man inte kan det , så jag fick panik helt i onödan! annars skulle jag ha hela lovet på mig att leta! 



linneaaldenlid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0