helllllllllllllllo

nu har jag duschat och städat rummet , DUKTIGT ! 
Nu ska jag nog sitta vid datorn resten av kvällen. 
eller så ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik .
vi får väl se vad det blir.

Dag 1: Min dag
Dag 2: Mina syskon
Dag 3: Det värsta jag har varit med om
Dag 4: Kärlek enligt mig
Dag 5: 10-topp lista på låtar
Dag 6: Det här gör mig arg
Dag 7: En person som betyder väldigt mycket
Dag 8: Det här gör mig ledsen
Dag 9: Min första bästa vän
Dag 10: Någon jag saknar och varför
Dag 11: Någon som gör mig riktigt glad
Dag 12:  Mina bästa minnen
Dag 13:  Mina rädslor
Dag 14: Detta har jag på mig idag
Dag 15: Foton på personer jag älskar

haha jag hoppas att ni fattar vad jag ska gör för jag orkar inte förklara :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0