my löve

ååh gumman, tack för den fina taxten på din blogg. nu fick jag oxå lust att skriva en till dig.


engla anemone callman,  den 27 juli 1996 föddes en ängel.
är så himla glad att ha dej vid min sida. Du har alltid funnits där för mig när jag verkligen behöver dig.
du har allt man kan önska sig. Du vet inte hur glad jag är för att jag har en vän som du. vi går igenom allt tillsammans. Vi har över 100 minnen och jag vet att det kommer bli fler. Jag kan inte förklara hur underbar du är. Jag lovar att jag aldrig ska sluta älska dig ! Det finns ingen Linneaaldenlid utan Anemonecallman, jag måste ha dig för att kunna leva. Hoppar du hoppar jag. Du kanske tror att det här är bara ord men det äre inte, det är sånt jag verkligen menar!  du är mitt halva liv anemone ! Fast att du retar mig när jag e sur så älskar jag dig.

blev inte lika fint som du skrev om mej men jag älskar dig bästavän <3






Linneaaldenlid

Kommentarer
Postat av: anemone

hihi ååh gumman så fin text! :') du är underbar och jag älskar dig över hela mitt hjärta! :)

hoppas du får en skit bra jul och hoppas vi kan träffas i helgen så ska vi hitta på något skit kul :) älskar dig! <3333333

2010-12-23 @ 17:44:08
URL: http://englaanemone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0