karusell !

tjaa :)
Vakna typ vid 12.30 av att mamma väckte mej xd
sen gick jag upp åå åt frukost :)
yoghurt åå flingor :thumbup:
sen fixa jag mej ,
sminka åå platta håret :)
sen åkte jag , Jennie, andreas åå martin te marknaden :)
vi var där kanske i en timme xD
sen gick vi ner på stan åå köpte mat :P
men sen gick jag tillbaka till marknaden ,
för jag skulle träffa Sadaf , johanna åå madde (L) :)
sen gick vi runt där lite :)
jag åå sadaf gick till varje bord dom säljde godis åå köpte sprej
man få färg på tungan av xd
sen vid 18 gick vi te stan åå va där lite:P
jag åkte hem typ vid halv nio :)
när jag kom hem satt jag mej vid datorn :)
åå fixa header :) <3

 

puss (L)
smsa 0738442524




// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0