spotify (LLLL)

Helluuuee ((:
Igår ;

Sov hos sanna men jag åkte hem n'r jag vakna tyyp för pappa ville dt,

sen åkte jag te pappa åå sa hejdå för han skulle te norge åå då villa han se mig innan han åkte ,
efter dt gick ja te mamma ,
haha när kom dit fick jag lov att städa mitt rum (aa'
fast jag hade inte stökigt , eller jo alla kläder låg på golvet :rolleyes:
hihi ,
efter dt snodde jag datorn åå tog in den till mitt rum :thumbup:
åå typ satt id den hela kvällen :blush:

Idahh ;
typ vakna 10 eller nå , :)
åå då gick jag upp åå fixa mej åå så ,
sen skulle mamma te mormor åå morfar , men jag följde ikke med .
sen fråga jennie om jag skulle med te stan , först skulle jag dt ,
men sen skulle dom gå där jag skulle äta :O
åå mamma skulle te borläng .
så jag blev hemma själv :P
satt mig vid tv åå satt där till alla kom hem ^^
igentligen skulle jag på¨träning nu men jag springer ist ,
asså jag menar , förra träningen va inte så seeriös ^^<3

PUSSEN

bild från bude :)<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0