glass i stora lass

tjaaa :)
kom nyss hem , har vart med Ida :D <3
va först på stan åå jag köpte glass åå shuttershades :DD svarta ;)
sen åkte vi med idas granne hem ;) ist för bussn :)
först va vi hos henne åå satt vid datorn :P
sen hem te mej åå satt vid datorn ;)
sen gick vi hem te henne igen ,
sen gick vi ut :)
vi gick åå kände på vattnet!
eftre dt gick vi till en korsning ,
först har jag en grön spindel i ansiktet ,
sen har ida ett grönt kryp i håret.
sen ser jag två gröna spindlar på hennes arm/axel :S
jag blev seriöst livrädd :O
tror fan att jag ska gåå åå duscha såå jag nt har nån på mej :D



min glass från idaahh :*
bubbelgum smak åå choklad :d <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0