hos mamma igen . <3

idahh vakna jag vid 11 kanske ? x]]
hahaha har glömt bort det ;))
aja när jag vakna gick jag upp och åt frukost med Andreas :)
mackor åå oboy (yy''
sen satt jag mej vid datorn åå typ kolla bdb åå facebook.
sen satt jag mej åå kolla på tv med Andreas ((:
åå sen typ kom farmor vid 3 eller nåå :)
hon fråga om jag ville följa ut åå gå :P
så vi fick bara runt typ där jag bor xd
sen va maten klar :P
dt blev makaronilåda utan ost xDD <3
sen skjusa farmor mej te mamma ,

men mamma va inte hemma .
hon va vid vår stuga åå klippte gräset :)
hon kom hem typ vid 6 :)
åå andreas kom typ 20 över 6 .
då typ gick vi ut med elliot ((:
när vi kom in satt jag mej vid datorn igen .
fast internet va inte igång :(  åå jag vet hur man gör :P
aja men då kolla jag på gamla bilder åå raderade dom xd
sen funka dt för jörgen satt igång dt ..
sen  åt jag mat igen åå efter dt dator igen .. :)
vid halv 10 tiden kom Jennie hem :D
såå jag prata lite med henne åå åt macka :)

åå nu snart ska jag sätta mej i soffan åå kolla om dt är nå bra på tvn :D <3


puss :)








sötish <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0