Lördag

Helluue :D

vakna  vid 10 tror jag eller om det var halv 10 xd
pappa kom in för han skulle ha en grejj te datorn ,
då kunde ja inte somna om så jag lyssna på musik typ till 10.50
för dåå fick jag lova att gå upp åå gå ut med Hunden :)
efter dt åt jag frukost sen börja jag städa mitt rum,
sen gick jag åå borsta tänderna åå då fick jag lust att städa badrummet oxå. xd
så jag typ städa det åå sen satt jag mej vid datorn :)
sen kolla jag åå bror på klipp på youtube xdd <3
 
asså gud idahh har jag vilja bada men finns juh ingen annan som vill :O <3
nu försvann solen oxå :(
jag som tänkte sola :cool:
aja badet åå solandet får väl bli en annan dag då . <3

 va sociala på sms :*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0