måste börja blogga igen :D

heeeej !! :D
har inte bloggat så mkt ;ss
har inte bloggat på en vecka :O
aja..

LÖRDAGS:
jag, sanna åå hennes kusin va åå kolla på Eric saade i orsa :D
vi kom dit typ 19.30 åå dt började 21.15 :P
vi typ gick åå satte oss vid scenen åå vänta :)
då blev jag jättesugen på godis :O
jag försökte få sanna att gå åå köpa för jag ville inte gå själv xD
fast när klockan va 21.15 börja dom inte ..
dt började 21.30 ist ;S
aja .. haha jag sa te sanna att jag inte skulle skrika nå men skrek ändåå xD
sen när det va klart gick jag åå sanna åå spela på sånt där chokladhjul :)
åå såklart så vinner sanna en jättestor marabou ;)
hihi sen gick jag åå köpte GODIS :DD
när jag åå sanna kom hem till sanna , såå satt vi vid datorn åå sen gick vi in te hennes rum
åå kolla på tv , fast jag somnade vid 02.00 :P sen tror jag att sanna somna vid 02.30 xD

SÖNDAGS:
jag åå sanna vakna vid 11.00 :)
vid 12.00 gick vi upp åå åt frukost :) sen låg vi i sängen åå slööade :P
fast vid 14.00 ville sanna åka till orsa åå bada vid nåån pool :)
så vi åkte dit åå bada ända till 19.00 :)
sannas mamma hämta oss ..:)
när jag kom hem gick jag åå duscha åå vänta på att sanna skulle komma .
aja mamma gick åå köpte pizza åå sen kom sanna åå hennes mamma :)
när jag åå sanna hade bädat åå så där hon skulle sova gick vi ut åå tog fram studsmattan :D
fyfan va bäst vi är ;D
den va typ lutad mot en vägg under vinten för ingen orkar plocka ihop den xD
Jennie åå martin tyckte att den va tung när dom tog upp den mot väggen ,
den var inte tung när man skulle ha ner den iaff ;D
aja vi hoppa typ i 5 min , det va så jävla mkt mygg :OO
sen gick i in åå typ la oss åå kolla på sunes jul :D

MÅNDAG:
jag vakna vid 12.50  , sen efter nån minut vakna sanna oxå xD
vi gick upp åå åt frukost sen satt vi oss vid datorn :)
när vi hade kollat bdb åå facebook gick vi ut åå hoppa studsmatta :)
vid typ tre åkte sanna hem :P
för jag skulle på match :)
i vansbro :P
det blev 1-1 :)
aja vi måste iaf vinna på onsdag :DDD <3
när jag kom hem gick jag åå la mej åå kolla påtv ;D
kolllade på scrubs åå sen somna jag :)


pussen ! <3


bild från när jag va hos Lisa ;)) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0