Pappa helg:)

Fredag !!
Vakna tyyp vid 10 tiden åå då gick jag åå duscha :)
sen efter det gick jag och åt frukost ,
när jag hade ätit klart gick jag te rummet åå satt mej vid datorn .
typ satt där te 12 sen hjälpte jag mamma att städa :)
sen satt jag mej vid datorn igen ,
sen sa mamma att pappa kom snart ,
då fick jag lov att packa ner allt som jag skulle ha med mej ,
sen gick jag te pappa ..

när jag kom till pappa la mej i sängen åå typ smsa :P
sen somna jag xdd efter dt fick jag lov att städa upp massa dödamyggor som låg
på min brors golv ;ss asså dt var seriöst as många !
sen städa jag lite hemma hos pappa :P
sen satte jag mej vid datorn.  efter maten ropa bror på mej ,
åå så när jag kom in i hans rum va dt lika många myggor där igen :OO
assåå vet inte vart dom kmr ifrån ;ss
sen gick pappa åå bror te statoil åå köpte godis åå film ,
fast jag orka nt följa xdd <3


mitt öga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0