vi är normala :D

tjuleluu :D <3
Har vart med Ida idahh :D
jag minns nt när hon kom men typ efter 12 eller nå ,
då satt vi oss vid datorn åå typ kolla runt åå dampa ;)
sen gick vi ut åå gick runt lite :) sen hem till henne :)
vi var nt där så länge :) sen gick vi hem till mej ,åå satt oss vid datorn igen ;))
sen åt jag lunch sen gick igen tror jag :P elelr jag vet inte xd men sen gick vi hem till
henne då åt hon lunch :)
sen gick vi te statoil åå köpte glass :thumbup:
sen hem :) sen skulle hon hem åå klippa gräset ,
då satt jag mej vid datorn ;P
sen gick jag te henne igen :)
åå så va vi ute åå gick i kråkberg :P

Vi har inge liv :cool:
aja dagen var bäst iaf





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0