fuck you intervall test

har nyss duscha för man har haft cp intervall test ;oo
typ fick ont i huvudet för jag kunde nt andas typ..
hehe sen gick jag o julia typ fast bara 2 steg (a''

engelska prov o fysik prov kommer gå sådär,
asså jag kommer inte ihåg vad svaren är vid den stunden , ;))
fast huvudsaken att det blir godkänd (yy''

nu lyssnar jag på tarzan boy ,
för emma sa att jag skulle lyssna på den ;))
fast den va säms så nu satt jag på Low - flo rida :)

nu väntar jag på att håret ska torka så jag kan platta det :) <3
eller jag tror iaf att jag ska det xD <3
fan att man nt har platt hår :oo

nu har jag gjort massa styck indelningar , :)
Jaa juste, vi slutade 12.00 idahh!! LYXLYXLYX
imån blire te 15.00 -.-''
kan man nt få en spruta så man kan allting, o slipper gå i skolan ;))




PUSSEN
// Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0