buuhuu

chill dag imån ! :) typ inga lektioner , eller så här ser dagen ut :

8.00 Bild

9.00 - 10.30 Novell skkiit

11.40 slöjd

13.10 Kemi ( men ska ha fysik prov)

14.00 musik ,

typ 14.40 slutar vi ! (Y)

DET GILLAR VI STARKT! :)

jag sitter i köket och pluggar till provet , mamma sa att om jag får alla rätt får jag ta hål i örar där uppe ;)

hahah så jag mst plugga stenhårt .. :)

btw så är jag hemme själv ,, skitläskigt :S
typ as mörktute , och vi har värsta skogen utanför oss.. och så blåser det värsta mkt :o
jag tror att jag ska göra en brasa tills dom andra kommer hem :)
men nu ska jag fortsätta plugga (L)
ÅÅHHH NU LÄTR DET NÅÅ LÄSKIGT I VATTENLEDNINGEN :S
fyyfan ..

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0