Det är tisdag ingen vardag :)

Hejhej , försov mig i morse :O  fast bara 20 minuter och jag hann fixa mej och så innan jag skulle till bussen .
Asså måndagar och tisdagar går så fort :s haha. det känns liksom som om det snart är fredag ! och då ska jag vara med anemone .Vi blir ensamma hemma och då lär vi göra något kul! :d kanske bada? ;) hahah och sp ska vi kolla på film tror jag.
Hahahah min penna gick sönder på spanskan .. det kom inte då stift ut ur den .. sen skulle jag bita av längst fram på pennan .. och då gick det verkligen inte att få ut stift.. hhahaha . jaag måste ta en ty penna till skolan annars måste jag ha en sån där blyerts penna som låter så illa när man skriver :s haha .. nu ska jag ducha sen ska jag kanske göra so ?





/ Linneaaldenlid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0