det här hade jag inte räknat med !

igår skulle jag och anemone bara vara hem och tråka ..
men emelie rädda våran fredag !
hon fråga om vi ville följa på coz ,för dom hade 2 platser kvar i bilen !
vi va lite osäkra att vi skulle hinna men vi sa att vi ville!
jag & anemone åkte hem te mig åå börja fixa oss .
sen gick vi ner på stan för jag skulle ta ut pengar .. 
men det stod "ingen täckning" på displayen på automoten !! 
fan tänkte jag då ..  men som tur kunde jag låna av anemones mamma! 
sen åkte vi till tåg stationen . :) 
på tåget träffa vi edit & victoria ! :) 
edit hade en as bra mascara !!  
fick as långa ögonfransar !! :D 
men när vi kom till coz fick vi lov att stå ute och frysa ,
ade typ inga kläder på mig .. men vi stod typ ute i 5-10 min ..
sen träffa vi emelie och madde :) 
sen va vi inne på coz te tolv :) 
jag är fett avundsjuk för edit och victoria skulle bo på hotell ! :O 

snart kommer anemone till mig :) 
saknar dig (L)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0