dumt...och ännu mer dumt...

Kom nyss hem från maxi och öb med pappa och Linus;)
snart ska jag äta sen duscha, sen blir det nog tv :)

Emma slog mig idag i skolan, i huvudet, med knytnäven!:D Vi ba börja as garva, Emma ba: -oj förlåt, jag trodde inte att det skulle bli så hårt xD hahaha Emma så hårt va det faktiskt inte;) Men sen sluta hon garva så då fick jag sitta där själv och skämma ut mig.
Får väl hoppas jag blir lite normalare, annars får hon slå igen!:D

Imorgon är det först skolan, sen hem sen ner och ta ett till hål i örat :P
Får se om Linnea vill följa med, annars tar jag väl mamma med mig.





Saknar!<3




// ida


Now I do not know what I want anymore,
everything just feels so bad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0