MIN HELG ! :)

gud , dålig uppdatering eller vad ? :O

aja nu ska jag iaf blogg lite :)

jag har vart med anemone hela helgen , typ igår var vi inte äns 10 m från varandra ? :) asså

på hela dagen ..  haha shiit :)  vi va först på stan igår , sen noret , sen hockey ..

vi fick lov att gå hem från hockeyn .. jag frös inte men anemone gjorde ;)

när vi kom hem till henne bada vi i hennes badkar :) feta skönt :)

hahhaha vattenkrig , och vatten på hela golvet .. (a)

aja , helgen har varit bäst :)

nu har jag och anne varit med varann 4 fredagar i rad xdd  ttyp mer oxå kanske mer ? :)

 

nu ska jag fixa mej sen dra ner på julmarkanaden på stan ? :)

någon som vill träffas smsa :) <3

 

 



jag älskar dig bästa vän ♥♥



// Linneaaldenlid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0