Tråkig rubrik...

HejHej

Har verkligen inte bloggat på länge så jag känner att det är nog dags nu.
Fast jag vet inte om det här kommer bli så intressant inlägg heller...
Skolan igår gick fort, ovanligt fort faktiskt. Pinsamt blir det ju å när carro sitter och slår mig på ryggen och ropar IDA BERGMAN...
Aja sen hem och vänta på mamma, sen åka med henne ner på stan:)
Hem och äta sen tv:P

Snart så drar jag ner på ua och kollar på linus match, blir nog att va där typ hela dan, för dom ska stå i kisoken.
Sen ikväll så blir det hockey ;)

Nu vet jag inge mer jag kan skriva... eller jo, jag tränade i torsdags, och det gick fan ganska bra, 45 minuter klarade jag...Men ont gjorde det efter... Riktigt skönt att hålla i en innebandyklubba och boll igen...




I hate that I can not hate you!
I hate that I still love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0