ändrade planer ,

HAHAHA , jag åå anne gick juh upp halv nio , så vi skulle hinna fixa
oss och så för att vi skulle te borlänge ..  och tåget som vi skulle åka gick halv elva,
men typ halv tio va varken bror eller pappa uppe . så jag gick och fråga bror om vi skulle
till borläng . han bah : tror inte det , jag har ont i halsen , jag bah : men tåget går om en timme .
han bah : nej då ska vi inte dit .
SSSSUUUCK ASSÅÅ! jag och Anne gick upp i onödan xd hahaha ajja vi drog ner på stan ist ,
och jag köpte ny mobil !! :DD <3
"stooollt "   haha fatta inte att jagkunde spara ihop 1800 kr xDD hahahahahha
aja nöjd med mobilen iaf :)

NU MÅSTE ALLA SMS ÅÅ SKRIVA ERA NUMMER!!

här är mobilen :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0