..

Fiitttttaaaaaa!!!
blev sjuk igår ,  jag hade lite ont i halsen när jag åkte till falun ..
sen på kvällen skulle vi gå till lisas kompis ( 2km) och jag höll på att frysa ihjäl, eller snarare mina
fötter , när vi kom in hos kompisen såå va jag JÄTTEHES, jag kunde tyyp inte prata..
och i morse när jag vakna hos Lisa va jag :

  • JÄTTTTEEHES!!!
  • Ont i halsen
  • hosta som fan
  • ont i huve

såå jag kände att jag ville hem och vila mig , så jag tog en buss från falun och åkte hem hit till mora ..


just nu vill jag bara gå och sooova så jag tror nästan att jag ska göra dt,
jag är hemma själv för att mamma åå bror är på krysning
åå Jennie är på jobbet sen ska hon ut ikv så blir hemma själv ganska länge :pp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0