haha jag vet att du läser det här!! :D

hello :)
orientering idahh i skolan :)) hahaha
gick väl super :thumbup:
åå så hade vi bara 3 lektioner :D åå det va idrott, spenask åå elevensval :D
fett nice dag asså!! :D
nu snart skah jag gåt åå kolla på elvis i glada hudik!! :D<3
åå efter det ska jag sooova!! :)


jag orka inte hämta sladden te datorn så det fick bli en annan bild Iduus :D
jag tog ett kort i skolan som ida ville att jag skulle ladda upp :)
ist blev det mitt lipsyl som smakar " bubble gum" hahah:D <3
 





Kommentarer
Postat av: Ida

Har du tagit en bild som jag ville att du skulle lägga ut?;O

2010-10-13 @ 14:41:15
Postat av: Linnea.

Ja på våra skor, eller jag höll på att ta kort åå sen kom du med din fot;)

2010-10-13 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0