snart soova!

ingen skola imån heller -.-
hatar att va sjuk !!!!!
 man är bara hemma och gör ingenting,!!
och så har vi prov imån som man kommer missa , hoppas jag kan göra det på fredag .

Anemone callman ,
jag kan inte leva utan dej ,
allt som vi har gjort tillsammans kommer jag aldrig glömma!
känt varann nu i 4 år ,
jag kommer ihåg när vi gick igenom den mörka tunneln
på framtidsmuseumet, det var då våran vänskap började,
en helt underbar vänskap !!
Tack för att du alltid ställer upp för mig ,
när jag var ledsen i älvdalen fick du mej glömma  att jag var ledsen , och
gjorde mej på bättre humör ,
du krama om mej och sa att det skulle bli bra!
bästa vän!!
hoppar du , hoppar jag,
dame un beso,
du är en ängel från himlen ,
du är den finaste personen som finns .
jag hatar när du mår dåligt ,
men du vet att jag alltid finns där för dej ,
vad som än händer är det du och jag <3
vi har gått igenom gråt och skratt .
det här var inte lika fint som du skrev om mej men du vet att jag älskar dig oerhört mycke
och jag släpper dej aldrig !
puss på dig koorviis !


Kommentarer
Postat av: anemone

åh gumman! :') kommer glädjetårar nu



du gör mig så glad jämt, jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig Linnea, det skulle bli helt tomt och våran vänskap är så jävla underbar! i 4 år plus hela livet, vi har mycket framför oss! jag ÄLSKAR dig mest i hela världen , du gör mig på glatt humör och aa du vet hur mkt du betyder för mig, älskar dig bara diig mest! (L) dame un beso JE ADORE LINNEA :* <3333

2010-10-27 @ 18:17:35
URL: http://englaaanemone.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh gumman va fint !



jag älskar dig mest av allt och det vet du. Du betyder ALLT, & jag saknar dig sjukt mkt. Tänker på dig jämt och aa du är mitt allt, du gör mig glad! (L) dame un beso je adore u

2010-10-27 @ 18:24:51
URL: http://englaaanemone.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ojsan! såg inte att jag hade skrivit en gång så skrev en gång till hehe busigt :$

2010-10-27 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0