Tisdag

HejHej!
Sitter här och har nyss pluggat engelska och so, prov imorgon och på fredag,
Skolan idag var väl som vanligt, eller nej, egentligen inte,
den verkar vara till för att jag ska göra bort mig,? :S
Tack Emma för att du stöttar mig! ;D Det är ju så "brorsor" gör vettu ;) hahah
Imorgon Carro, då jävlar!:D
Ja, nu är ju dom andra tjejernapå träning, medans jag får sitta här och tråka. Jävla skit asså!
Nej nu har jag väl inget mer att skriva, ska väl gå och plugga lite mer nu -.-'

Hej då







Kommentarer
Postat av: din brorsa ;D

jaa klartt jag gör ;D jag är alltid din högra hand brorsen ! stöttar dej genom eld och vatten :D fast i elden så brinner du upp och i vattnet kanske du drunknar...men då försöker jag rädda dej :p

MKF ♥

2010-10-28 @ 20:20:36
Postat av: Anonym

jaa klartt jag gör ;D jag är alltid din högra hand brorsen ! stöttar dej genom eld och vatten :D fast i elden så brinner du upp och i vattnet kanske du drunknar...men då försöker jag rädda dej :p

MKF ♥

2010-10-28 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0