<3!

Hej ;)

Skolan idag, hahah skulle bli en "lyckad" dag för mig och Carro,
men vet inte om den blev så mkt mer lyckad än alla andra:D
Aja lite lyckad blev den väl iaf... Eller? xD
Bara så alla vet så har Linnea ticks!! :D:D hahahaha
Efter skolan så åkte jag hem och satte mig vid datorn, sen åt jag lite, sen åkte vi till stugan,
mamma, pappa och Linus skulle göra nåt med nå grus eller nåt xD hahaha jag slapp hjälpa till,
för jag skulle plugga till fysiken :P
Sen hem, sen köpa pizza och tjocka sig med det! (y'' Nu sitter alla nere och kollar på hockey,
och nörd som jag är så sitter jag vid datorn ;P

Skolan imorgon då... Sen träning!! :thumbup: :D





Dom bästa minnena är dom man kommer ihåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0