buuhh !!?

helluue ,
åkte hem halv ett idahh från skolan ,
hade jätte ont i bihålorna åå typ huvudet ,
åkte hem tidigare igår åxå ,
asså vad äre för fel på mig ? :ss
har haftså typ i 2 veckor ,
aja tror att jag åå mamma ska till doktorn imån ..
när jag kom hem från skolan så typ tog jag en macka
åå sen gick jag åå la mej , åå det va typ vid två .
då somna jag åå vakna vid tre men jag orka verkligen inte gå upp ,
så jag sov i en timme till .  asså det kändes som om jag hade sovit jätte länge ,
men jag hade juh inte det  xd
aja vid fyra orka jag egentligen inte heller gå upp men tony åå andreas hadde lagat mat
åå då fick jag oxå :)

haha mina nya skor hade mögla (a) glömde dom blöta i en plastpåse ,
ska tvätta dom en gång åå se om det hjälper, HOPPAS !!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0