coz va bäst !!

Helluuue :D
cozmoz va bäst asså :D
tack för kvällen älsklingar . (L) 

så här såg fredagen ut;
vakna kvart i sju , gick upp och startade plattången ,
platta håret som blev typ klart halv åtta , då börja jag sminka mej ,
efter det åt jag frukost åå sen gick till ida , sen gick vi åå vänta på våmhus bussen ,
åkte till skolan , sen va jag där till 15.00 
 
Jag, jennie, emelieJ och anne gick direkt till anne efter skolan . :)
vi fixa oss och sen gick till tåget ,
där träffa vi först  Lina åå viktoria , sen kom emelieO och bella :)
vi satt oss på tåget och åkte till BORLÄNGE :D

när vi kom dit var alla hungriga utom emelieO :)
så vi gick till donken och köpte mat :)
eller emelieO köpte typ paj eller nå :)
sen gick vi runt på kupolen och köpte lys rör och sen gick vi och
fixa oss lite mer och efter det gick vi till cozmoz :D
vi kom dit typ kvart över sju , så det va 45 minuter kvar innan det börja :)
så vi satt oss på en bänk :)
sen gick vi och ställde oss i kön halv typ :)
 
sen efter åtta var vi på coz ,
partypary :)
annes mamma kom och hämta oss tolv,
bilresan hem gick as fort :o
eller jag somna efter leksand men det gick ändå snabbt xd <3
hihi när jag kom hem gick jag in till mamma och sa att jag va hemma ,
sen gick jag och tog en macka och tog en cola flaska som va i kylskåpet xd
haha det va typ 2 liter flaska men det va en 1/4 kvar xd haha jag tog in mackan och
colan in till rummet , typ tog 2 klunkar av colan sen orka jag inte dricka mer, :P
fattar inte varför jag inte tog ett glas men aja xd

haha sen soman jag :) <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0