;dd

min helg :)
Fredag ;
Va med anne efter skolan åå leta efter mitt vita cubus linne ;(
hitta det inte ;O
aja sen drog vi ner på stan :)
eller först gick vi ner , eller vi kom till OK sen kom jag på att
jag hade glömt mitt busskort -.-
så vi gick tillbaka åå sen tog vi bussen ner ist :)
vi va där till halv sex sen drog jag hem te mig åå hon hem te henne :)
när jag kom hem hade Kerstin ( pappas tjej ) gjort kyckling åå potatisgratäng :D :thumbup:
hon gör sååå gooood mat :D  haha jag fråga pappa om vi kunde flytta in datorn i mitt rum ,
asså den har varit i brors rum ;D  det är typ bara jag som sitter vid den ändå :D
pappa sa att de va okej :D  så på fredag kvällen byggde jag å syster ( jennie) ihop ett skrivbord som
datorn skulle stå på :D

Lördag ; vakna kvart över åtta ? ! :o
hahaha det måste va nå fel på mig  ? xd  haha eller jag la mig typ halv elva i fredags xd
haha jag gick upp åå gick på toa sen gick jag åå la mig igen ;D
fast jag somna inte , jag låg där bara xd haha
sen gick jag upp vid 9.00 åå åt frukost med Pappii åå kerstin ,
efter det gick åå kolla lite på tv , tills bror kom upp :)
då fick jag lov att hjälpa han att ta fram frukost :)
för pappa åå kerstin skulle te onoff åå köpa ¨nån grejj  så jag kunde få internettte datorn jag
skulle ha i mitt rum :)
när dom kom tillbaka bärde pappa in datorn te mitt rum åå så fick bror hjälpa mig att få igång internet ,
fast det funka inte :o   den där grejjen dom köpte funkar inte te dt operationsgrejjen vi har :(
bror satt åå försökte heladagen .

sen kom sanna vid fyra-fem tiden :)
vi drog ner på stan åå köpte gooodis :D
när vi kom hem igen gick vi åå kolla på tv :)
vi blev hemma själva hela kvällen för bror åå syrran gick te mamma ,
åå pappa va på hockey ;DD
vi gick ut åå tog kort ,
sen gick vi in igen :)
åå satt oss vid tv :)
hahah hemma hos min pappa äre så läskigtsåå vi gick åå la oss ganska tidigt för vi ville inte va uppe,
för pappa skulle äta middag på hockeyn oxå ;ss
aja vi gick åå la oss halv tio iaf ;D
hahah vi låg åå kolla på film , sen ringde sannas mamma , hon sa att både morgan (sannaspappa) å min pappa
var jättefulla ,
jag åå sanna ville inte va där längre för dt va både läskigt åå så ville vi inte va där när pappa kommer hem full ,
så vi cykla hem till mamma :)  där kändes det mkt bättre att va :D
vi tog kvällsfika åå sen gick vi åå satte oss vid datorn ,
efter dt så tog vi fram en säng där sanna skulle sova , sen la vi oss åå kolle på film :D<3
 
söndag ;
inte gjort så mkt :P  tv bara xdd hahahah orkar inte blogga mer nu :)
hahaha

bild från igår :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0