Jag äääääääälskar fotbooll !!

Helluuue :)
matchen idahh gick as bra för mej :DD
asså jag har börja typ tycka att det är tråkigt men
idahh kom det tillbaka att det är kul !! :D
hahah stämpla en på handen så den fick åka in på akuten (a)
hahah faaaan jag missa mål då :@ ååååhh är cp sur på mej själv :O
sen typ börja jag typ "bråka" med en xd eller vi typ knuffa varan åå sen typ hon bah: men vafan
så gjorde hon lite hårdare då gjorde jag hårdare sen typ gjorde hon i ryggen ,jag bah : men skärp dej!!
hon typ skrev över hela plan : MEN VAAD VILL DUUUUU ?
haha sen blåste dommaren åå typ sa ; det är lite hett humör här ,  vi är här för att ha kul , kom ihåg det!!
asså han va typ bara positiv. :P 
aja jag tycker iaf att matchen gick as bra :D:D:D:D

nu ska jag kollar runt lite på datorn ,  facebook åå bdb :) <3

pöössenn!!   





// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0