började med pms och slutade med huvudvärk..

hejhej alla glada ! jag är därimot inte glad! pms skit! shit va sur man blir asså! och det är alltid när jag får pms som ja får rena kläder som jag ska lägga in i garderoben och jag lovar att det är det sista man vill göra när man har pms, så jag tog kläderna och kastade in i min garderob, och då blev jag skit sur för att det blev stökigt där inne, sen skuller jag vika in allt och när jag la in trosorna fick jag värsta anfallet och typ slet ut alla mina trosor på golvet! och då blev jag ännu surare så jag råka drabort en lucka som sitter på tv! fråga mig inte varför jag gjorde det! men som tur var kunde man sätta dit den igen.. och sen var 
pmsen över!men nu har jag fått värsta huvudvärken istället! och nu är jag sur över det , måste ta en ipren!!

nu ska jag gå och räkna lite matte! mst jobba 30 uppgifter tills måndag! -.- ligger typ efter ! hehe , puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0