busschauför jävel !

Hej , jag har fixat ny design och Ida du får säga till om jags ka tabort den. i morgon ska jag till tandläkaren och måste gå upp 7 och ska vara där 8  .. annars skulle jag kunnat gå upp halv åtta bara för att vi har sovmorgon och börjar nio.  .. menmen, skolan idag sög som vanligt och busschaufören stanna inte när jag och ida skulle gå av .. till slut stanna han men vi fick promenera en bit..  fuuuckk you bussgubbe!

nej nu ska jag gå och tvätta bort det som jag har i ansiktet.. om man har suttit brevid Jennie gustavsson på en lektion så får man räkna med det här ;

ahhaha syns inte så mycket på bilden men aja skitit
hon har iaf måla med tuch ( stavning?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0