byebye tand

hello , jag var ju hos tandhygenisten i morse vid 8.. hon sa att jag skulle behöva dra ut min siste mjölktand bara för att den är i vägen och så.. sen så fråga hon om jag kunde komma lite senare idag och så.. sen åkte jag dit igen vid 10.40 och drog ut den, trodde att jag aldrig skulle bli av med den tanden (: aja nu ska jag komma till det bästa och det är att jag inte behövde gå tillbaka till skolan bara för att jag har bedövning i halva käften och mamma tycker att det är bättre att du är hemme och inte är i skolan (fråga mig inte varför hon tycker det) men det gör väl ingenting att vara hemma från skolan resten av dagen ;)  jag kan ju ändå i inte prata , låter förjävligt (:   hahah men puss på er , bloggar mer sen ;*





Linneaaldenlid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0