GÄSTINLÄGG BY THE BEST... ANEMONE CALLMAN

tjenare allihopa, erkänn att linneas blogg är bra? ;) jag brukar ligga och dreggla när jag läser den, fast ne.
idag har vi köpt 100 st jenas nej jag skojade nu ska jag vara seriös. Idag har vi sminkat oss JÄTTE fint, vi såg ut som pandor, vill ni se en bild sen? ;) iaf sen så badade vi, skit skönt. Vi var seriöst helt jävla hypra? Linnea skrattade t.o.m när jag smetade rött badgrejs på mina tuttar och överallt och det såg ut som jag hade mensat ner hela kroppen. FAST jag skrattade också hihihi. Asså vi hade så jävla roligt, busungar är vi allihopa, är vi allihopa. Jag ÄGER på att skriva inlägg. Det kanske ni märker :).. Sen om alla vill veta SÅ SAKNAR JAG SIMON OLSSON, älsklingen. <3
vi har ett par sjukt fina bilder till er folket :) dom är inte seriösa, så ni behöver inte klaga. ? - okej :D yeeeee
erkänn att vi är heta?

nej , vi är INTE seriös :)
ser verkligen ut som en modell, och jag är helt seriös? :o
ahahahha, ser ut som ett troll , SERIÖST
VI SKÄMMER UT OSS SJÄLVA LINNEA, HUR KÄNNS DETTA ANEMONE?
- PINSAMT......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0