hablas español ?

Jag håller på att plugga till spanska diagnosen vi ska ha imorgon och jag hoppas att jag kommer få ett rätt iallafall! Och snart ska jag plugga till biologi provet vi ska ha på torsdag, Jag tror faktiskt att jag kommer klara det ganska bra! för det är ganska lätt om det vi håller på med ( blodomloppen och hjärtat), och sen klockan sju ska jag och Sanna åka och dansa, det ärsån här prov vecka så man får pröva på att dansa , Jag och Sanna dansa för några år sen och båda tyckte att det var skitkul men sen så typ trodde jag att hon hade slutat och så fick jag vara med en som jag verkligen inte gillade ( asså man skulle vara två och två) Men nu ska vi nog börja igen! Nu ska jag plugga lite till sen äta nå riktigt gått (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0