MC-mässa i stockholm !? hahah

Jag har seriöst träningsvärk i HELA kroppen! tror att det är från dansen igår! haha pappa ringde nyss och fråga om jag ville följa på en MC-mässa i stockholm, haha jag har inget som helst intresse för motorcyklar men jag sa ändå ja xd haha åker på lördag och kommer hem på måndag (:  sover i i eskilstuna hos pappas flickvän, lite kul äre iaf att komma ifrån mora, fast vi ska åka klockan 5 på morgonen på måndag... trevligt, & säkert ingen som är vaken då så man kan inte smsa, aja då blire att lyssna på musik och sova! (Y) Fick alla rätt på mattediagnosen idag faktiskt! riktigt stolt över mig själv faktiskt ;d men spanska diagnosen gick värre ... hehe! vet ni jag har funderat på att skaffa en egen blogg! men jag ska ju ändå blogga på den här men på en egen blogg får man bestämma lite mer osv.. typ design och så (:  men jag får se ! nej nu börjar inlägget bli förlångt!

nu ska jag plugga biologi!

Puss


ååhh va kul det här ser ut att va....


Linneaaldenlid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0