men cp

Ibland kan jag vara riktigt korkad, som idag, anne hade glömt sina leggings här och då låna jag dom av henne, men inte visste jag att dom skulle klia som i helvete!! typ har gått och kliat hela dan, iaf efter skolan.. typ när jag och anne var på stan fick vi lov att gå in i ettomklädnings rum för att jag skulle kunna ta av mig dom och klia. men såklart började det klia igen direkt jag satte på mig dom.. men direkt jag kom hem tog jag av mig dom och kliade , jag råkade klia lite för hårt så jag har typ massa rivsår på benet , höhöh.. nu ska jag sluta snacka om det och berätta för er vad jag tycker om skolan.. DEN SUGER!! fast vi hade ganska chilldag iaf, först idrott sen matte tävling i 2 och en halv timme! det var inte såå kul för att man fattade ju inget.. sen hade vi språkval (spanska) och sen elevensval och sen slutade vi vid tre , rätt chill iaf !

ni får ingen just nu!! pusspuss



linneaaldenlid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0