Min bästa vän !

engla anemone callman !

jag vill berätta för dig varför jag älskar dig och hur jävla underbar du är !

Du är en speciell person och ibland kan jag inte fatta att jag har dig som bästavän ! du gör mig glad när jag är ledsen, du stöttar mig när jag har det svårt. tar emot mig när jag faller. och du älskar mig vad som än händer ! du betyder allt i mitt liv! Med dig vid min sida kan jag klara allt! Jag kan lita på dig och jag kan snacka seriöst allt med dig! jag kommer inte på nå vi inte har snackat om? vi har gråtit och skratta med varann! inte lite skratt må jag säga! om jag tänker tillbaka på alla minnen vi har kan jag börja skratta för mig själv bara för att vi har haft sjuka idéer vi har fått lov att prova !

ingenting kan skiljas oss åt. vi taggar inför sommaren 2011 för vi båda vet att det kommer bli en sommar att minnas! Jag kan inte säga " jag hatar dig" fast att jag inte är seriös ! det går bara inte ! jag älskar dig för mycket och jag kommer alltid att göra det ! du har allt och lite till! Du är helt jävla underbar ! du är halva mitt liv. du är luften jag andas. utan dig är jag som ett hav utan vatten, en himel utan stjärnor , solen utan denns strålar. Jag är inte hel utan dig! jag är ingenting! en dag utan dig och jag nästat spricker för att jag saknar dig så. med dig så är jag hemma och med dig så är jag trygg. Det är bara med dig som jag kan vara mig själv! utan dig vet jag inte vad jag skulle vara. du är hela min värld ! och det ska vara du och jag föralltid. Det är bara du som förstår hur jag mår när jag inte ens sagt nå. Varje dag med dig har fått mig att må bra! du får mig att skratta! Jag och du , du och jag det kan inte bli bättre. Du fyller på mitt självförtroende och hjälper mig genom allt, Massa kärlek till dej anne !

om det är något så vet du att jag alltid kommer vara vid din sida vad som än händer och aldrig ska jag sluta älska dej! du är det bästa jag har. Vi håller ihop och kämpar för varandra. du är min lilla pännkake som jag älskar! du är den finaste som finns och den bästa person jag mött.Jag älskar dig , du har gjort så mycket för mig och du betyder allt i mitt liv, utan dig mår jag inte bra! Jag vill inte tänka tanken ett liv utan dig! Jag gör allt för dig och jag vet att jag får lika mycket tillbaks ! du får mig vilja leva när jag inte orkar mer. du är helt klar min bästa vän!


älskling <3


 




Linneaaldenlid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0