min sovplats är soffan

Hallooj,
 Jag har nyss duschat och varit ute med elliot , jag har varit ute med han minst en gång per dag sen min syster åkte till schweiz.. det är egentligen hennes hund och det är hon som brukar ta hand om han. Men om jag hjälper till här henna så kanske jag får göra en grymt kul sak i sommar , som ni inte få veta om än.. eller jag har bloggat om det förut men tog bort det. hihihi ,  Men iaf idag så har jag varit i skolan som suger, jag önskar den kan brinna ner på rikigt någon gång så vi slipper den ett tag. På fredag så ska jag KANSKE vara med muppen anemone.. men hon ska kanske vara med simon ): menmen ..  sånt är livet (:   jag kom just på at jag inte har spelat black ops på flera dagar ;o ska nog spela det lite senare :)
¨ååh idag när jag kom hem från skolan la jag mig i soffan och sen kom mamma, och då sa jag väck mig om en halv timme.. ( asså jag tänkte sova en stund ) hon ba : jaa då . men jag ställde ändå på mobile på timer på 30 minuter.. sen somna jag, och jag vakna inte av klockan.. och jag minns att mamma kom och sa till mig att jag skulle gå upp men jag avr inte riktigt vaken så jag kunde inte gå upp .. sen sov jag i 2 timmar till eller nå och då vakna jag av att mamma sa " LINNEA NU FÅR DU TA OCH VAKNA, du har sovit i flera timmar" jag bah: HEHE oj! sen efter det var jag skit sur och trött . och det är då jag städar mitt rum , asså när jag är sur för då blir jag sur för att det är stökigt :) 

hahahhahahaha fyfan vilken gammal bild!! jag bjuder på den för jag är så snäll :)


Pusspuss


Linneaaldenlid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0