mondaymorning

TJJENISPENIS,
jag gick faktiskt upp sju idag bara för att jag skulle äta frukost med min bror, LIte snäll var jag väl ? han börjar skolan idag och jag börjar imån !  Sen efter frukosteen la jag mig i soffan och kolla på tv, kolla på en film som hette " borta bra men hemma värst" eller nåt sånt, det var ingen höjdare men det finns aldrig någonting att se på morgonen. Efter filmen somna jag , men jag  satt alarm på mobilen så jag inte skulle sova så länge, jag tänkte att jag kunde sova i 30 min iaf. HAHA och medans jag sov hade jag världens konstigaste dröm, kan inte förklara hur den var men den var as wierd !

nu blev jag jättesugen på chips, kanske ska gå och köpa sen? haha får se !



HAHAHAH , vad håller vi på med?


Linneaaldenlid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0