pizza & anne , vilken bra lördag !

hejhej , idag har jag och mamma har haft en dag för oss själva så vi har varit på stan, och jag köpte  nya bh:ar för mina andra har blivit för små och så har jag köpt örhängen. jag sov inte hos anne inatt bara för att mamma ville ha mig hemma, men anne sover hos mig instt ist, och vi sover hos min pappa för att mamma jobbar natt och vi vill inte sova hemma själva. Det blir riktigt mysigt för vi ska äta pizza åå kanske kolla på film ?  får väl se vad som händer.  ååååh shit va rädd jag blev nyss!! jag trodde att pappa va i duschen och den ligger på övervåningen och jag är här nere! och sen hörde jag massa dunsar, steg, och att en dörr öppnades! och då ropa jag " pappa?" och jag fick inge svar, men sen efter ett tag fråga pappa, ropa du nå? och då hade han inte gått in i duschen än som tur var, för han var här nere och fixa i tvättstugan.  tur att det var han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0