smart ass

shit , lovet är snart slut! OGILLA. ge mig mer lov? (a)  men iallafall så sov jag hos anne inatt, som ni kanske redan visste , vi var inte upp så länga, kanske 2 eller nå. och vi vakna 10 för att soni ( hennes lillebror) hade ställt klockan. guuud var rädda vi bliv när den ringde. jag la mig under täcket och höll för öronen och anne gick upp och stängde av den. sen gick vi upp och åt frukost. sen fick vi till annes rum igen och hon skulle packa för att hon skulle till hennes stuga, Hennes föräldrar fråga om jag oxå ville följa men jag sa att jag skulle sova hos pappa inatt. sen skjusa dom hem mig vid tolv ungefär , och nu sitter jag här framför datorn och nördar.

 

precis en sån här klocka hade soni!



Linneaaldenlid 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0