städproffset

Måndag.. dagen har välvarit rätt okej , typ som alla andra måndagar? men idag fick vi ett nytt schema oxå , eller ja.. vi brukar ha 70 minuters SO på fredag sist på dan ( 13.50 - 15.00 ) men nu äre så att dom har delat den lektionen och flyttat det till typ det ända hålet vi har! och nu går vi istället till 14.40 på fredagar men asså alla bussar går ju ändå efter tre så det blev ju inte mycket bättre .. bara sämre! hoppas dom fixar det.. nu ska jag sluta sura om schemat och berätta en annan sak jag har gjort idag.. städat mitt rum på 10 minuter!! jag lovar att det så förgävligt ut! Mamma ville att jag skulle gå ut med elliot men jag ville städa rummet först och då sa hon " om du gör det på 10 minuter" och då sa det bara *swishh* så vare städar, och jag städade ordentligt inte bara slängde in alla grejer i garderoben, jag satt fatktiskt alla saker på rätt plats. nej nu ska jag inte blogga mer för min bror vill ha datorn,


här är iaf mitt rum när det va ostädat:


har ingen " efter" bild men ni får nöja er med den här :)


Linneaaldenlid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0