Pucko!

Halloj!
Skolan va väl som vanligt... och Adde är fortfarande störd! :D
På bussen hem så pratade Linnea om att när hon åker buss själv så glömmer hon typ att trycka på stopp, och trött och seg som jag är så sitter jag och tittar ut genom fönstret när Linnea skriker; TRYCK PÅ STOPP!!
Jävla tur att du va med där Linnea, annars hade vi nog åkt ända till Våmhus.
När jag kom hem åt jag sen åkte jag ner och kollade på träningen, tog med mig klubban och sköt lite på mål, skönt och hålla i en innebandyklubba igen som man inte har gjort på typ nån månad, visst har stått och trixat lite här hemma, men det är inte samma sak.
Imorgon är det skolan sen på kvällen blir det nog hockey...




/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0