the Callman

hellu, The callman sov hos mig inatt, och jag gick klockan tio (igår kväll) ner på stan bara för att jag skulle möta henne där, man kan vekligen säga att det va en SNÖSTORM! såg ingenting när jag gick bara för att det kom snö i ögonen hela tiden!! och jag tyckte synd om elliot, asså våran hund , han orka inte gå till sist så jag fick lov att bära han, men jag kom till stan till sist och då såg jag att det hade tagit 50 minuter att gå dit! annars brukar det ta typ en kvart xd hahaha och det tog lika lång tid att gå hem igen. men när vi kom hem åt vi pizza och satt vi datorn, vi kanske gick åå la oss ett eller något sånt och vi vakna tolv -.-  nu kommer jag inte kunna somna ikväll..
efter vi hade ätit frukost hörde vi en väcka klocka som ringde på över våning och vi båda blev skit rädda och då gick vi till min mamma och kolla på tv, sen gick anne vid 2 tiden , stackarn som fick lov att gå hem!


aja nu ska jag gå och ränka lite matte. PUSSPUSS



gammal ild från 2009 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0